דוריה למפל כאן 11 - חדשות הערב 08 01 20 כאן : אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה.

דוריה למפל כאן 11 - ×—×"שות ×"ער×' 08 01 20 כאן : אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה.. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה.

Zwk82j4 8cqfrm
Zwk82j4 8cqfrm from img.haarets.co.il
דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. אני רוצה להודות למנהליי ולע. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה.

דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום:

דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). מגישת חדשות הערב בכאן 11. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי.

בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה.

×
×"ורי×" למפל תחליף את ×'אול×" א×'ן עיתונות from journalism.co.il
למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי.

מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע.

סדר יום עם קרן נויבך. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה.

×
×"ורי×" למפל On Twitter לא נראית ×'ת 70 ל×"עתי Https T Co Cvak46ue2j from pbs.twimg.com
הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. מגישת חדשות הערב בכאן 11. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי.

למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. אני רוצה להודות למנהליי ולע. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? דוריה למפל. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook